انواع مشکل کیف پول اتمیک و رفع آن
نوشته شده توسط : سپهریونسی

علت اصلی نشان ندادن موجودی در اتمیک والت چیست؟

اصلی ترین عاملی که باعث ایجاد اختلال در موجودی کیف پول اتمیک شما می شود، قطع شدن اتصال تان با جستجوگر بلاکچین است. جستجوگر یا همان اکسپلورر بلاکچین (Block explorer) بستری است که از آن برای مشاهده جزییات بلاک‌ها، تراکنش‌ها، آدرس‌ها و دیگر موارد حوزه رمزارزها استفاده می شود. تمام کاربران بیت‌کوین و آلت کوین ها جهت پیگیری تراکنش‌های خود نیاز به مرورگرهای بلاکچین دارند. طبیعی است هنگامی که ارتباط شما با این بستر قطع شود، دارایی هایتان به درستی نمایش داده نشده و مشکلات متعددی پیش رویتان قرار بگیرد.

نگران از دست رفتن دارایی هایتان نباشید

قبل از بیان هر نکته ای این موضوع را مدنظر داشته باشید که هیچ خطری دارایی های شما را تهدید نمی کند و این دست از مشکلات به صورت طبیعی رخ داده و با انجام راهکارهای ساده ای حل می شود. پس نگران از بین رفتن وجوه تان در کیف پول نباشید. چرا که این دارایی ها به صورت مستقیم در بلاکچین ذخیره شده و امکان از بین رفتن یا دسترسی افراد دیگر به آن وجود ندارد. کیف پول اتمیک یکی از بهترین کیف پول های دیجیتال است که مستقیماً به گره های بلاکچین متصل شده و این یعنی اطلاعات حساب های فعال در آن (از جمله مانده ها، تاریخچه معاملات و …) تنها در رابط کاربری کیف پول به کاربران نمایش داده می شود و مدیران این کیف پول دسترسی به دارایی ها ندارند. مجدداً تاکید می کنیم که اگر دارایی های خود را در کیف پول نمی بینید، به معنای از دست رفتن سرمایه شما نیست و این اتفاق تنها به دلیل اختلالات طبیعی رخ می دهد که برای تمام کاربران وجود دارد.

شما به عنوان یکی از اعضای بلاکچین، همیشه می توانید آدرس خود را در جستجوگر بلاکچین بررسی کنید تا مطمئن شوید که تراکنش هایتان موفقیت آمیز بوده و دارایی هایتان سرجایش است. مشکلاتی که در اتصال شما و جستجوگر بلاکچین رخ می دهد از عواملی مثل محل زندگی، سرویس ارائه دهنده اینترنت یا محدودیت های CloudFlare ناشی شود. چنانچه دارایی شما بعد از واریز صفر باقی ماند و در واقع با حذف شدن ارزها در اتمیک والت روبرو شدید، راهنمای گام به گامی که در این قسمت آورده ایم را بررسی کرده تا موضوع را برطرف نمایید.

  1. تراکنش هایتان در کوین موردنظر را در جستجوگر بلاکچین بررسی نمایید. اگر تراکنش های خود را در این قسمت مشاهده کردید، هیچ جای نگرانی وجود ندارد. وجوه شما در بلاکچین کاملاً ایمن است و تیم اتمیک همیشه اینجاست تا در حل مشکل اتصال به شما کمک کند.
  2. مطمئن شوید که آخرین نسخه کیف پول اتمیک را اجرا کرده اید. این نسخه را می توانید از سایت رسمی اتمیک با آدرس atomicwallet.io/downloads دانلود نمایید.
  3. کیف پول تان را مجدداً ریلود (Reload) نمایید. بارگیری مجدد کیف پول اتمیک فرصتی تازه برای برقراری اتصال مجدد می دهد و می تواند مشکلات این چنین را برطرف سازد.
  4. برای رفع مشکل اتمیک این موضوع و تست اتصال تان می توانید از یک VPN استفاده کنید. در همین راستا یک VPN معتبر را روی دستگاه خود نصب کرده و کشور خود را تغییر دهید. کشورهایی مثل آلمان، ایالات متحده آمریکا و سوئیس بهترین کشورهایی هستند که می توانید سرور وی پی ان را روی آن ها تنظیم کنید.
  5. اگر در حال حاضر از VPN استفاده می کنید، آن را قطع کرده و مجدداً کیف پول را بارگذاری نمایید.
  6. چنانچه از هرگونه آنتی ویروس، فایروال و اپلیکیشن های مبارزه با بدافزارها استفاده می کنید، برای دقایقی آن را غیرفعال کرده و مجدداً وارد کیف پول شوید. بسیاری از برنامه های امنیتی شما باعث مسدود شدن کیف پول اتمیک شده و ایجاد ارتباط مناسب با بلاکچین را سخت و دشوار می کنند. پس از قطع این نرم افزارها، لحظه ای برای بررسی بلوک های موجود در تنظیمات برنامه وقت بگذارید تا ببینید مشکل حل شده یا خیر.
  7. اتصال اینترنتی در بسیاری از موارد عامل اصلی رخ دادن این اتفاق است. به همین خاطر حتما اتصال اینترنت پایداری داشته باشید و آن را مجدداً تست کنید. در صورت امکان می توانید سرویس ارائه دهنده دیگری را نیز امتحان کنید.
  8. اگر انجام تمام مراحل بالا کمکی به شما نکرد می توانید با مرکز پشتیبانی اتمیک در ارتباط بوده و مشکل خود را از طریق ایمیل به ما ارسال کنید. آدرس رسمی ایمیل کیف پول اتمیک support@atomicwallet.io می باشد. اگر قصد ارسال ایمیل به پشتیبانی کیف پول اتمیک را دارید، حتما شناسه اتمیک خود را ضمیمه کرده و آدرس کوین هایی که در آن ها با مشکل روبرو هستید را در پیام تان ذکر کنید. کمک سریع و دوستانه به کاربران یکی از سیاست های اصلی کیف پول اتمیک بوده و به همین خاطر تا برطرف کردن این موضوع همراه کاربران عزیز خواهیم بود.

جمع بندی نهایی

اختلال موجودی ارزها در کیف پول اتمیک یکی از مشکلاتی است که به تازگی برای برخی از کاربران این والت رخ داده است. این کاربران با مواردی مثل صفر شدن کاردانو در اتمیک والت، نشان ندادن موجودی در اتمیک والت، صفر شدن و حذف شدن ارزها در اتمیک والت روبرو شده اند و این اتفاق موجب نگرانی آن ها شده است. ما در این مطلب به صورت خلاصه بیانیه رسمی سایت کیف پول اتمیک در این رابطه را برای شما عزیزان ترجمه و به صورت کامل توضیح دادیم. تمام راهکارهای گفته شده، راهکارهای عملی هستند که کارشناسان کیف پول اتمیک آن را توصیه کرده اند و ما تنها این راهکارها را بازتاب کردیم. امیدواریم این مطلب نیز موردتوجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.





:: برچسب‌ها: اتمیک-والت ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: